LetDialog - Ny funktionalitet

Indsendt af Emilie den

Ny funktionalitet:

Vi kan nu præsentere en ny funktionalitet i LetDialog - nemlig lydoptagelse. Med lydoptagelse kan du optage en lydbesked både på app og på web, som herefter kan afspilles i dialogen.

  • Tryk på “+” og vælg lydoptagelse (Hvis man ikke har givet adgang til enhedens mikrofon, skal man gøre det første gang)
  • Lydoptagelsen kan nu afspilles i dialogen.

Forbedringer

  • Dialog: Hvis man er scrollet om i beskeder, vises der nu en indikator for nye beskeder f.eks. “2 nye beskeder”.
  • Tooltips: Tooltips vises nu på ikoner på enhedens medlemsliste og organisationens brugerliste, så det er tydligere hvad de indikere.
  • Login: Hvis man logges ud og skal logge ind igen, sendes man bagefter tilbage til den side, man var på.